Afgelopen woensdag heeft Jolie Visser namens de Klipper meegedaan aan de Nationale Voorleeswedstrijd. Zij was de winnares van de voorrondes die we gehouden hebben op de Bres en de Dubloen.

Voorleeswedstrijd

01-03-2019
Ze las samen met nog negen kinderen die de voorrondes hadden gewonnen op hun school. Het voorleesniveau was dan ook hoog. Zie maar eens te winnen van die andere voorleeskampioenen. Jolie heeft met veel energie maar toch rustig voorgelezen.We hebben er echt van genoten. Jolie, we zijn super trots op je! Olivier, van een andere basisschool, heeft de voorleeswedstrijd gewonnen.