Ni Hao ( hallo ) zo begon onze Chinese ochtend in groep 3. Daarna gingen we in groepjes allerlei activiteiten doen.

Groep 3 op wereldreis naar China!

21-03-2019
Schrijven met Chinese tekens, Mikado en Memory spelen, Puzzel over China maken, en de moeder van Ya-Nan heeft met de kinderen Jiao Zi en Sesam gemaakt. Jiao Zi is een bladerdeeg gerecht met vulling. Het wordt veel gegeten tijdens het Nieuwjaarsfeest! Daarna moest er natuurlijk ook geoefend worden met stokjes eten en hebben de kinderen gesmuld van de zelfgemaakte Jiao Zi. Op het plein nog een drakenspel en Chinese muur gespeeld en als afsluiting een quiz over China gemaakt. Met een Panda gelukskoekje van Milan gingen de kinderen Zaijian (doei) naar huis toe!